Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaats je via onze webshop pagina’s. Wanneer je op een product klikt kom je terecht in een nieuw scherm. Volg hierbij te stappen. Bijvoorbeeld welke versie je wilt. Je bestelling is geplaatst wanneer je hebt afgerekend en een bevestiging ontvangen hebt op het door jou opgegeven e-mailadres.

Help! Ik heb geen bevestiging ontvangen!

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We vragen je om even te kijken in de reclame en SPAM folder. Mocht hier ook geen bevestiging te vinden zijn, kun je een e-mail sturen naar contact@its-all-possible.nl we zoeken het dan voor je uit en kijken direct of de bestelling goed doorgekomen is.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Its All Possible is het mogelijk om te betalen via iDeal, Bancontact, Klarna Achteraf Betalen en doormiddel van een bankoverschrijving. In dat laatste geval is de verwerkingstijd 1 werkdag nadat je de betaling hebt overgeboekt. De gegevens die je hier voor nodig hebt vind je in het betaalscherm. 

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Met heel veel liefde! We gaan je nergens mee lastigvallen en benaderen je alleen om je te informeren over het proces van je geplaatste bestelling. We hebben ons wel te houden aan de fiscale bewaarplicht. Je kunt te allen tijde je gegevens inzien door contact op te nemen via contact@its-all-possible.nl. Voor meer informatie over hoe we met jouw gegevens omgaan, kun je de Privacyverklaring lezen.

Is het mogelijk om mijn product te retourneren?

Ja! Naast dat dit verplicht is, begrijpen we ook dat het product soms anders is dan je had verwacht. Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren. Het adres dat je hiervoor moet gebruiken:

Its All Possible
Hemmersweg 9
7482 PA Haaksbergen

We streven ernaar om je retour binnen 5 werkdagen te verwerken. Je ontvangt het betaalde bedrag dan retour op het met jouw gebruikte bankrekeningnummer. We vragen je om het product goed te verpakken. Bovendien nemen we alleen ongebruikte artikelen in retour die opnieuw verkocht kunnen worden. Mocht dit niet het geval zijn, kunnen we je retour helaas niet in behandeling nemen en ontvang je geen bedrag terug. De kosten voor een retournering zijn voor eigen kosten. Let op, het is hierbij voor je eigen zekerheid handig om een verzendbewijs te bewaren, just in case!

Kun je bestellingen ook bezorgen?

Ja! Binnen een straal van 10 kilometer om Rietmolen heen bezorgen we producten gratis op afspraak. Het is ook mogelijk om producten af te halen. Bestellingen die buiten het bezorggebied vallen worden verzonden met PostNL voor €3,95 per bestelling. Plaats je een bestelling boven de €50,00? Dan worden er geen verzendkosten gerekend. Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten €13,95.

Ik heb een andere vraag die hier niet tussenstaat

In dat geval helpen we je graag verder! Vul het contactformulier in op de klantencontact pagina en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Probeer het probleem en/of je vraag zo goed mogelijk te benoemen en geef ook aan wat je bestelnummer is indien dit van toepassing is.

BETALINGS
MOGELIJKHEDEN

Betaal veilig en simpel via iDeal, Bancontact of via een rechtstreekse bankoverschrijving.

 

VERZENDING

Verzendkosten zijn slechts €3,95. Geplaatste bestellingen boven de €50,00 worden gratis verzonden met PostNL.

Het is ook mogelijk om gebruik te maken van de bezorgservice of om je producten af te halen (op afspraak).